Tempat menarik di UKM (Aqilah)


 

PUSANIKA



Assalamualaikum hai,

    Berdasarkan tajuk di atas saya ingin berkongsi sedikit tempat tempat menarik di UKM. Pusanika tu apa? Setiap kali datang UKM mesti dengar perkataan Pusanika. Okay jom saya cerita sikit tentang Pusanika. Pusanika ini adalah satu tempat yang dilengkapi dengan pelbagai kemudahan seperti mesin ATM, tempat printing/photostat, tempat gunting rambut, dan lain lain.  

       Kebiasaannya, program-program yang dilaksanakan dilakukan di PUSANIKA sebagai saya pernah  Terdapat juga pusat kaunseling untuk para pelajar mendapatkan khidmat sama ada motivasi mahupun saranan tanpa dikenakan apa-apa bayaran. Bilik MPP juga disediakan untuk para-para wakil pelajar yang berkaliber untuk membuat perbincangan bagi meyelesaikan pelbagai masalah yang terdapat di UKM. PUSANIKA adalah jalan singkat yang selalu saya gunakan untuk pergi ke fakulti saya iaitu Fakulti Ekonomi Dan Pengurusan.

    Terdapat juga satu restoran yang kerap dikunjungi ramai iaitu Hot Meal Bar. Restoran ini dikenali dengan jualan mi tarik berserta dumplings. Mereka juga menyediakan harga yang murah dan berpatutan.




Comments

Popular posts from this blog

Jom kenal saya!

Me, Myself and I